Journal of Literary Criticism and Rhetoric
نقدی بر بُعد تعلیمی رؤیا در حکایت «آن پادشاه‌زاده که پادشاهی حقیقی به وی روی نمود» از مثنوی با توجه به نظریۀ یونگ و فروید
نقدی بر بُعد تعلیمی رؤیا در حکایت «آن پادشاه‌زاده که پادشاهی حقیقی به وی روی نمود» از مثنوی با توجه به نظریۀ یونگ و فروید

محمدعلی خزانه‌دارلو؛ محمدکاظم یوسف‌پور؛ حسین یاسری

دوره 8، شماره 1 ، اردیبهشت 1398، ، صفحه 119-138

https://doi.org/10.22059/jlcr.2019.71471

چکیده
  با پیدایش نظریه‌های ادبی و غیرادبی از جمله نظریه‌های روان‌شناختی، ارتباط چندسویه بین علوم مختلف پدید آمده‌است؛ از جمله ارتباط بینارشته‌ای ادبیات و روان‌شناسی. این اتفاق باعث شد تا ادبیات محملی برای ...  بیشتر