Journal of Literary Criticism and Rhetoric
درآمدی بر جایگاه فرایند اقناع در فنّ خطابه و مطالعات ادبی
درآمدی بر جایگاه فرایند اقناع در فنّ خطابه و مطالعات ادبی

علی‌محمّد مؤذّنی؛ محمّد احمدی

دوره 3، شماره 2 ، اسفند 1393، ، صفحه 93-111

https://doi.org/10.22059/jlcr.2015.54198

چکیده
  اقناع، فرایندی است که به منظور نفوذ در مخاطبان و مجاب ساختن آنان به وجود می‌آید. این فرایند ارتباطی اهمّیّت ویژه‌ای در دنیای ادبیّات دارد؛ زیرا همواره یکی از مهمّ‌ترین اهداف سخنوران و پدیدآورندگان ...  بیشتر