Journal of Literary Criticism and Rhetoric
بازتاب رسانه‌های ارتباط‌جمعی در ادبیات داستانی معاصر ایران
بازتاب رسانه‌های ارتباط‌جمعی در ادبیات داستانی معاصر ایران

فرزانه فخریان لنگرودی؛ اعظم راودراد

دوره 10، شماره 3 ، آذر 1400، ، صفحه 27-52

https://doi.org/10.22059/jlcr.2021.303684.1482

چکیده
  مقالۀ حاضر با هدف مطالعۀ چگونگی بازتاب نقش و کارکرد رسانه‌های ارتباط‌جمعی در تفسیر یا تغییر جهان پیرامون در متن ادبیات داستانی معاصر فارسی در ایران نوشته شده‌است. هدف این بوده که معلوم شود رسانه که ...  بیشتر