نمایه کلیدواژه ها

ا

  • استعاره استعارۀ جهتی در قصاید خاقانی با رویکرد شناختی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 113-131]
  • استعارۀ جهتی استعارۀ جهتی در قصاید خاقانی با رویکرد شناختی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 113-131]
  • اضافة سمبلیک پژوهشی جدید در مبحث اضافه سمبلیک [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 89-112]

ب

  • بلاغت تحلیل و نقد بلاغت و فصاحت در آثار بلاغی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 43-64]
  • بنفشه بررسی تصاویر شعری «بنفشه» در ادبیات فارسی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 133-153]
  • بوف کور بازخوانی رمان بوف کور از منظر فردیت یافتگی و سه گانی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 1-18]

ت

  • تاریخ جهانگشای جوینی معماری سازه‌های زبانی در نثر دیباچۀ متون کهن (نگاه زبان‌شناختی به دیباچۀ چند متن کهن فارسی) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 155-177]
  • تحلیل تحلیل و نقد بلاغت و فصاحت در آثار بلاغی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 43-64]
  • ترکیب پژوهشی جدید در مبحث اضافه سمبلیک [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 89-112]
  • تشبیه پژوهشی جدید در مبحث اضافه سمبلیک [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 89-112]
  • تصاویر ابتکاری بررسی تصاویر شعری «بنفشه» در ادبیات فارسی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 133-153]
  • تصاویر تقلیدی بررسی تصاویر شعری «بنفشه» در ادبیات فارسی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 133-153]
  • تصویر بررسی تصاویر شعری «بنفشه» در ادبیات فارسی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 133-153]

خ

  • خاقانی استعارۀ جهتی در قصاید خاقانی با رویکرد شناختی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 113-131]

د

  • دیباچه معماری سازه‌های زبانی در نثر دیباچۀ متون کهن (نگاه زبان‌شناختی به دیباچۀ چند متن کهن فارسی) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 155-177]

ر

  • رمان کودک خوانش نشانه ـ جامعه‌‌شناختی رمان کودکانۀ «خرسی که چپق می کشید»:با رویکرد مارکسیستی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 65-88]
  • روایت پردازی تحلیل سیر روایت‌پردازی در داستان هزار و یک‌شب بر مبنای رویکرد نشانه-معناشناسی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 19-42]
  • رویکرد شناختی استعارۀ جهتی در قصاید خاقانی با رویکرد شناختی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 113-131]

س

  • سازه‌های زبانی معماری سازه‌های زبانی در نثر دیباچۀ متون کهن (نگاه زبان‌شناختی به دیباچۀ چند متن کهن فارسی) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 155-177]
  • سه‌گانی بازخوانی رمان بوف کور از منظر فردیت یافتگی و سه گانی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 1-18]

ص

  • صور خیالی پژوهشی جدید در مبحث اضافه سمبلیک [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 89-112]

ف

  • فردیت بازخوانی رمان بوف کور از منظر فردیت یافتگی و سه گانی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 1-18]
  • فصاحت تحلیل و نقد بلاغت و فصاحت در آثار بلاغی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 43-64]

ق

  • قابوس‌نامه معماری سازه‌های زبانی در نثر دیباچۀ متون کهن (نگاه زبان‌شناختی به دیباچۀ چند متن کهن فارسی) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 155-177]
  • قصیده استعارۀ جهتی در قصاید خاقانی با رویکرد شناختی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 113-131]

ک

  • کتب بلاغی تحلیل و نقد بلاغت و فصاحت در آثار بلاغی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 43-64]
  • کلیله و دمنه معماری سازه‌های زبانی در نثر دیباچۀ متون کهن (نگاه زبان‌شناختی به دیباچۀ چند متن کهن فارسی) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 155-177]

م

  • مارکس خوانش نشانه ـ جامعه‌‌شناختی رمان کودکانۀ «خرسی که چپق می کشید»:با رویکرد مارکسیستی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 65-88]
  • مارکسیسم خوانش نشانه ـ جامعه‌‌شناختی رمان کودکانۀ «خرسی که چپق می کشید»:با رویکرد مارکسیستی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 65-88]
  • مرزبان‌نامه معماری سازه‌های زبانی در نثر دیباچۀ متون کهن (نگاه زبان‌شناختی به دیباچۀ چند متن کهن فارسی) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 155-177]
  • معنا پژوهشی جدید در مبحث اضافه سمبلیک [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 89-112]

ن

  • نیچه بازخوانی رمان بوف کور از منظر فردیت یافتگی و سه گانی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 1-18]
  • نشانه‌شناسی خوانش نشانه ـ جامعه‌‌شناختی رمان کودکانۀ «خرسی که چپق می کشید»:با رویکرد مارکسیستی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 65-88]
  • نشانه – معناشناسی تحلیل سیر روایت‌پردازی در داستان هزار و یک‌شب بر مبنای رویکرد نشانه-معناشناسی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 19-42]
  • نظام گفتمان روایی تحلیل سیر روایت‌پردازی در داستان هزار و یک‌شب بر مبنای رویکرد نشانه-معناشناسی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 19-42]
  • نظریۀ انتقادی خوانش نشانه ـ جامعه‌‌شناختی رمان کودکانۀ «خرسی که چپق می کشید»:با رویکرد مارکسیستی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 65-88]
  • نقد تحلیل و نقد بلاغت و فصاحت در آثار بلاغی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 43-64]
  • نقد ادبی خوانش نشانه ـ جامعه‌‌شناختی رمان کودکانۀ «خرسی که چپق می کشید»:با رویکرد مارکسیستی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 65-88]

ه

  • هزار و یک ‌شب تحلیل سیر روایت‌پردازی در داستان هزار و یک‌شب بر مبنای رویکرد نشانه-معناشناسی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 19-42]

ی

  • یونگ بازخوانی رمان بوف کور از منظر فردیت یافتگی و سه گانی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 1-18]